vineri, 30 decembrie 2011

3 luni

Ei...au trecut 3 luni in care nu am am mai scris nimic aici, desi as fi avut ce sa scriu. M-am schimbat, s-au schimbat multe. Nici nu stiu de unde sa incep.M-am angajat...wow! O chestie pe care mi-o doream de mult si acum,cand am vazut ce inseamna, mi se pare o povara. Am dat de tot felul de oameni, am intrat in tot felul de situatii si as da orice sa nu ma fi implicat in nimic. Am o alta viziune asupra lumii...parca globul meu de cristal incepe sa se sparga, parca incep sa pierd acei ochi pe care credeam ca doar eu ii aveam, in fine...intr-un fel am renuntat la lumea viselor si ma ingrozesc in fata realitatii. E urata, deformata si rea. Acum, mai mult decat oricand, imi doresc sa raman asa cum sunt, sa nu incerc sa iau mastile celorlalti, am eu destule.
Televiziunea. Visul meu. Am ajuns sa lucrez la o televiziune. In goana dupa stiri mi-am dat seama ca lumea se imparte in subiecte bune si subiecte proaste. In fine... am invatat ca oamenii sunt rai, sunt ingrozitori uneori, am vazut rautate in stare pura.
Oamenii nu mai sunt oameni, craciunul nu mai e craciun, nimic nu mai e asa cum le vedeam eu cu ochii de copil. A trecut si craciunul, vine revelionul, va trece revelionul, nimic nu va mai fi la fel.
Cu toate astea, am si un motiv de urlete si bucurie. Voi pleca in Anglia, sa studiez jurnalism si stiinte culturale. Abia astept sa intru in atmosfera british.
Va doresc un an nou extraordinar, si sa...petreceti sfarsitul lumii cat mai frumos :))

Un comentariu: